تولد دوباره

تقدیم به روان ناکام تمام افتادگان به پا خواسته

تولد دوباره

تقدیم به روان ناکام تمام افتادگان به پا خواسته

پیام های بهبودی


خدایا تقدیر من را بنویس تقدیر آنچنان: 

 

     که هر آنچه که تو زود خواهی دیر نخواهم 

             

                      وآنچه را که تو دیر خواهی زود نخواهم 

 

اگر بار دیگر می زیستم.... 

 

سخن کمتر می گفتم و بیشتر گوش می سپردم. ازهر آنچه مهمتر این که اگر بار دیگر زندگی می کردم هر لحظه آن را در چنگ می گرفتم , به آن می نگریستم و آن را واقعا می دیدم هر لحظه را زندگی می کردم و هر گز آن را باز پس نمی دادم.بر سر چیز های کوچک تا این حد بر افروخته نشو نگران نباش که چه کسی تو را دوست ندارد و چه کسی بیشتر از تومال دارد و یا دیگران چه می کنند...بیا در عوض از آنهایی که دوستمان دارند لذت ببریم بیا تا به آن چه خدا به ما داده بیاندیشیم بیا هر روز به آن چه که باعث بهبودی جسم و روان خود, عواطف و روحیات خود می شود فکر کنیم. زندگی کوتاه تر از ان است که بگذاری از کنارت بگذرد. زندگی تنها یک لحظه با ماست و آنگاه رفته است


اگر بار دیگر می زیستم... 


دوستان را به شام دعوت می کردم بی آن که نگران لکه ای باشم که به فرش افتاده یا مبلی که رنگ و رویش رفته است. آن شمع صورتی را که شکل گل سرخ دارد در میان جمع روشن می کردم تا مبادا در آن کنجی که پنهانش کرده ام آب شود. 

با احساس بیماری به رختخواب می رفتم بی آن که فکر کنم بدون من جهان از حرکت باز خواهد ایستاد. 


اگر بار دیگر می زیستم... 

"دوستت دارم ها و مرا ببخشید های بیشتری می گفتم" 

خدایا مرا به خاطر شکایت هایم ببخش و زمانی که نا شکری کردم به آرامی به من یاد آوری کن. 

از تو به خاطر آنچه برایم مقدر کرده ای متشکرم.

                                                                                    

                                                                                    

 

 


نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://barghayepaizi.persianblog.ir

سلام ... تو این ۴ سالی که توی ایرکاتم اولین کسی هستی که قبل از خودم به عقایدم اهمیت دادی ... خوشحالم ... مرسی بهم سر زدی

زهرا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

تقدیم به روان ناکام تمام افتادگان به پا خواسته
چرا ناکام؟!!!
وقتی بژا خواسته اند؟؟؟!!!
موفق باشی

نازلی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://fasle5th.blogfa.com

سلام . آمدم و خواندم . تو نبودی ...

فهیمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام.امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.خدانگهدار

حاجی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://Meteor95.BligFa.com

دلگیر بنظر میرسی ؟

چرا ؟؟

سلام
نمی دونم
شاید به خاطر آسیب های روحی جامعه باشه که پی در پی....
درخت نیاموخت که چگونه پرنده شوم....طبر شدم

هیچکس پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم

که سالها به اجبار خواهیم خفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد